אודות משה בערק - מורה מוסמך לפיתוח קול ומטפל בבעיית צרידות

שלום, אני משה בערק… נעים מאוד!

את מסעי בעולם המוזיקה התחלתי כבר בהיותי בן עשר, עת הצטרפתי למקהלת בית הכנסת בקייפטאון.

עוד מן הפעם הראשונה ששרתי במקהלה, ידעתי שמצאתי את הייעוד שלי בחיים – מוזיקה…

לאחר שעליתי ארצה, המשכתי את המסע המוזיקלי שלי. הגעתי לבית הכנסת הגדול בירושלים והצטרפתי לחזן נפתלי הרשטיק, בניצוחו של מאסטרו אלי יפה, ועדיין הרגשתי שמשהו חסר… רציתי ללמוד את סודות המוזיקה בצורה מקצועית יותר.

בשנת 1992, נרשמתי ללימודים באקדמיה למוזיקה ע”ש רובין בירושלים.

בשנת 2000, הצטרפתי לבית הספר לחזנות בתל-אביב (TACI) בהדרכתו של החזן נפתלי הרשטיק, ולאחר זמן מה הצטרפתי לסגל המורים בבית הספר.

מכאן עלתה הקריירה המוזיקלית שלי על גל גדול של הצלחה – שרתי עם החזנים והזמרים הגדולים ביותר, מן הארץ ומן העולם: אברהם פריד, משה שטרן צ”ל, משה שולהוף ז”ל, יעקב מוצן, ישראל רנד, יצחק מאיר הלפגוט, יעקב שוואקי, ברוך לוין, נפתלי הרשטיק ורבים וטובים אחרים.

משה בערק

לא הסתפקתי בזה… חיפשתי איך לטפס עוד ועוד בסולם האתגר המוזיקלי של חיי…

לפני כמעט שלושים שנה, התקבלתי למקהלה הפילהרמונית הישראלית, שהופיעה בכל העולם תחת שרביטם של מנצחים בעלי שם עולמי זובין מהטה, קורט מזור ואנטוניו פפנו.
ואם לא די בזה, אתגרתי את עצמי יותר: התקבלתי לשיר בבית האופרה הישראלית, שם הופענו עם גדולי הזמרים בעולם האופרה.
ומה עשיתי כדי ליהנות ממש? הופעתי בפסטיבל ישראל עם שלמה גרוניך ויוני רכטר.
היום לקחתי פסק זמן מהשירה. אני פותח כל בוקר בלימוד בכולל, ומהצהריים ועד הערב מלמד את הדור הבא של החזנים ושל זמרי החתונות. ב-15 השנים האחרונות התפתחתי גם לתחום של קלינאות תקשורת ואני מלמד את תלמידיי כיצד להקרין ולהדהד את קולם מבלי להתעייף קולית או לפתח צרידות למשל בעת למידה עם חברותא או בהוראה בכיתה. עם תלמידיי נמנים:

  • רבנים
  • בחורים
  • אברכים
  • מלמדים בחיידר
  • בעלי קריאה
  • פייטנים

(למרות היותי אשכנזי, אני מכיר את כל המאקמים של הנוסח הירושלמי והמרוקאי. כמו כן שרתי עם ד”ר אבי אמזלג ועם אמיל זריהן עם התזמורת האנדלוסית).
פיתחתי שיטה ייחודית, ובה התלמידים לומדים פיתוח קול בליווי מוזיקה – מה שמותח היטב את שרירי הקול ומאמן אותם לשירה ברמה גבוהה.
באמצעות שיטה ייחודית זו עזרתי לאלפי תלמידים לפתור את הצרידות שלהם, יש לא מעט סיפורי הצלחה של תלמידים שהצרידות שלהם נעלמה בלי צורך בהתערבות רפואית כלשהי!
בשיטה זו כל החזנים, זמרי האופרה והזמרים הגדולים משתמשים כדי לשמר את כלי העבודה העיקרי שלהם – הקול – למשך שנים. כמו כן זמרים ברמה בינונית התקדמו והיו לבעלי קול מקצועי…

אינכם חייבים לשיר או להיות חזנים וזמרים כדי להשתמש בשיטה הייחודית שלי, כל מי שצריך לעמוד לפני קהל ולדבר הרבה, יכול למעשה ליהנות מהשיטה שלי.

אז, אני משה בערק, ואני מזמין אתכם להיכנס לעולם פיתוח הקול של החזנים והזמרים הגדולים בעולם – כדי לשמור על הקול שלכם, לפתח אותו ולפתור בצורה טבעית לגמרי את בעיית הצרידות המלווה אתכם!

אם יש לכם שאלות, משה זמין בווטסאפ: 054-6355069

גלילה לראש העמוד

עכשיו הזמן להניע את הקול....

  • ₪ 0.00
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

דילוג לתוכן